poniedziałek, 29 sierpnia 2016

KOLOROWY WAKACYJNY MANICURE Z GOLDEN ROSE ICE CHIC NAIL POLISH


Wybierając się na moje krótkie wakacje w góry nie byłam zdecydowana jaki kolor powinien mi towarzyszyć przez ten czas. Postanowiłam, że w sumie mam prawo użyć kilka odcieni, więc postawiłam na kolorowo-neonowe barwy, które pochodzą od Golden Rose z serii Ice Chic. W tym poście nie będzie recenzji, a jedynie demonstracja samego manicure, ponieważ niektóre recenzje już są na blogu, więc Wam je podlinkuję. Na resztę recenzji pozostałych odcieni będziecie musiały jeszcze poczekać.



Lista lakierów jakie użyłam:

Morska zieleń: Golden Rose Ice Chic nr  83
Niebieski kobalt: Golden Rose Ice Chic nr 77
Żółty: Golden Rose Ice Chic nr 84
Utwardzacz: Sally Hansen Strength | Diamond Flash


Macie któryś z tych odcienie? Co sądzicie o tym mani?

Buziaki i do następnego :*
 Natalia L.
___________________________________________________________
Więcej mnie znajdziecie na moim instagramie @natalia_lip (klik TU)

6 komentarzy:

  1. Żółtek podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kolorowo! mam ten żółty, ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :) Całość świetnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo ładny kształt paznokci. w ogóle piękne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten róż i niebieski są czadowe! Żółty i pomarańczowy też fajne, ale zielony to nie moja bajka...

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia