poniedziałek, 19 grudnia 2016

BORN PRETTY STORE CHAMELEON 222 | LAKIER TYPU KAMELEON


Bardzo polubiłam serię lakierów Kameleon od Born Pretty Store. Dzisiaj kolejny lakier tego rodzaju. Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda z bliska, to zapraszam dalej...


Lakier Born Pretty Store Chameleon nr 222 można określić jako metaliczny niebieski odcień. Według mnie jest bardzo unikatowy. Zastosowałam tutaj czarną bazę w postaci 1 warstwy lakieru Wibo Extreme Nails nr 34 [recenzja KLIK], dzięki czemu udało mi się wyciągnąć 110% lakieru kameleon. Następnie na tak przygotowaną bazę zaaplikowałam 1 warstwę tego lakieru, która wystarczyła idealnie, by uzyskać w pełni intensywny kolor.
Lakier ten możecie zakupić na stronie sklepu [TUTAJ] lub pokusić się od razu na całą serię [TUTAJ]. Jeśli użyjecie mojego kodu: CDBQ10, to otrzymacie -10% na całe zakupy w tym sklepie.

http://www.bornprettystore.com/




Dajcie znać co sądzicie o lakier z tej serii???

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia.

https://www.instagram.com/natalia_lip/

8 komentarzy:

  1. Piękne są! Aż teraz żałuję, że się na żaden nie skusiłam podczas ostatnich zakupów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten fioletowy kameleon i jest obłędny :) Ten niebieski też piękny, bardzo unikatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te lakiery! Ja mam holograficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the blue color, so beautiful! I've got the purple-ish one :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te lakiery i pięknie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia