wtorek, 27 czerwca 2017

MANICURE HYBRYDOWY SEMILAC | BRZOSKWINIA I BŁYSKOTKA | PAZNOKCIE MOJEJ MAMY

https://semilac.pl/pl/

W dzisiejszym manicure hybrydowym mojej mamy przemyciłam namiastkę manicure typu french. Jeśli jesteście ciekawe czym wykonałam, a konkretnie, którymi kolorami lakierów marki Semilac, to zapraszam do dalszej części postu.


Taki efekt zawdzięczam dwóm lakierom Semilac Pastel Peach 102 i Semilac Pink Gold 094 . Standardowo po przygotowanych paznokciach i odtłuszczeniu płytki przystąpiłam do utwardzenia bazy Semilac Base.


Gdy ten etap miałam za sobą, to w lampie UV 36 W utwardziłam kolejno dwie warstwy każdego koloru.


Zachciało mi się, by manicure ten był jeszcze troszeczkę urozmaicony, więc sondą do kropek pomalowałam końce mieniącym Semilac Pink Gold 094 paznokcie na odcieniu  Semilac Pastel Peach 102.


Całość manicure pokryłam topem Semilac Top No Wipe i również utwardziłam przez 120 sek. Na zdjęciach manicure już ma ok. 5 dni.


Mnie osobiście bardzo podoba się takie połączenie kolorystyczne. Mogłabym Wam polecić te dwa odcienie ze względu nie tylko na kolor, ale i krycie.

Jak Wam się podoba taki manicure????

https://www.instagram.com/natalia_lip/

6 komentarzy:

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia