poniedziałek, 17 lipca 2017

MIYO FIVE POINTS NO. 10 FANCY PEACH | PALETA CIENI | RECENZJA


Cienie do powiek marki MIYO bardzo przypadły mi do gustu. Cenię je za pigmentację, jakość, kolory i trwałość, a jak było w przypadku paletki pięciu odcieni o różnym wykończeniu? Musicie czytać w takim razie dalej...




W tym poście prezentuję Wam kolejny produkt z serii 'FIVE POINTS' od MIYO zwany 'FANCY PEACH'. Mogłyście już przeczytać o inne paletce cieni, palecie korektorów jak również pomadek. Dzisiaj o innym zestawieniu kolorystycznym, ale o cieniach. Zatem jak widać i w nazwie produktu mamy 5 cieni. Napisałam wcześniej i różnym wykończeniu, ponieważ mamy tutaj 4 matowe jak i jeden iskrzący cień. Jak dla mnie pigmentacja matów przegenialna, a czerń przebija wszystkie moje matowe cienie jakie posiadam różnych marek. Zdecydowanie paleta idealna do codziennego stosowania. Można urozmaicić makijaż dokładając na przykład pudrowego różu, który również możecie użyć na policzkach. Jednak trzeba uważać, ponieważ cienie te są bardzo dobrze napigmentowane. Gdybym miała się do czegoś przyczepić, to jedynie najjaśniejszy cień lekko się osypuje i nie jest aż tak dobrze napigmentowany porównując z matami. Produkt dostępny na miyomakeup.com.
 

Dajcie znać co sądzicie o tej paletce?

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia L.

https://www.instagram.com/natalia_lip/

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się dobór kolorów w palecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory, w szczególności przypadł mi do gustu ten brzoskwiniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie Miyo są znakomite :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia